© 2019 EYEOPENER-PROJECTS.NL

privacy policy - algemene voorwaarden

LOCATIES

STANDBOUW ANTWERPEN

STANDBOUW BERLIJN

STANDBOUW BIRMINGHAM

STANDBOUW DORTMUND

STANDBOUW ESSEN

STANDBOUW HANNOVER

STANDBOUW KEULEN

STANDBOUW LONDEN

STANDBOUW LYON

STANDBOUW MADRID

STANDBOUW MILAAN

STANDBOUW MÜNCHEN

STANDBOUW NÜRNBERG

STANDBOUW PARIJS

STANDBOUW AMSTERDAM RAI

STANDBOUW GORINCHEM

STANDBOUW HARDENBERG

STANDBOUW HOUTEN EXPO

STANDBOUW NIEUWEGEIN NBC

STANDBOUW ROTTERDAM AHOY

STANDBOUW UTRECHT JAARBEURS

CONTACT

EYEOPENER PROJECTS B.V.

GRAFTERMEERSTRAAT 32

2131 AC HOOFDDORP

THE NETHERLANDS

+31 (0) 23 - 743 09 43

CONTACT@EYE-OPENER.NL

KVK  75359502

BTW  NL860252498B01

  • White Facebook Icon

WINKEL-

INTERIEURS

WERKWIJZE

Voordat we aan de slag gaan met een écht goed plan komen we luisteren, naar wat je wilt bereiken, wat je in gedachte hebt en wat je eisen zijn. Op basis hiervan maken we een eerste ontwerp, om te laten zien wat we kunnen met jouw wensen. We maken de ideale mix van functionaliteit en creativiteit om zo te zorgen voor een zo goed mogelijk resultaat. Als we een ontwerp hebben, waar jij en wij beide trots op zijn, gaan we aan de slag met het bouwen van jouw winkelinterieur!

COMPLEET ONTWERP

Om je een zo goed en realistisch mogelijk beeld te geven van het eindresultaat maken we een compleet ontwerp in 3D. Door middel van uitgebreide software kunnen we vrijwel iedere ruimte of ieder object tot in detail tekenen, zodat we hier vervolgens 3D visualisaties van kunnen maken. Hiermee laten we je ervaren wat de sfeer en uitstraling van je winkelinterieur zullen worden.

FUNCTIONALITEIT

Natuurlijk wil het oog ook wat, je winkelinterieur moet mooi zijn en aansluiten bij de doelgroep. Maar misschien nog veel belangrijker, de functionaliteit. Denk hierbij aan opslagruimte, routing, zichtlijnen en de hoeveelheid ruimte voor presentatie van je producten. Met al deze factoren houden we rekening als we voor jou een ontwerp maken. Bedenk eens voor jezelf; hoe beleeft een klant jouw winkel vanaf het moment van binnenkomst?

ÉCHT OPVALLEND

Loop maar eens door een drukke winkelstraat en bedenk dan voor jezelf waarom je de ene winkel voorbij loopt, terwijl je bij de andere "naar binnen getrokken wordt". Op dit vraagstuk is geen eenzijdig antwoord te geven, het is een totale mix van allerlei factoren. We gaan voor jou aan de slag om deze mix zó te maken dat de doelgroep niet meer om je heen kan, écht opvallend dus!